خوشه اشک







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نخستین بار

 

نخستین باری که یکدیگر را دیدیم ..
 
نخستین باری که با هم حرف زدیم ..
 
نخستین باری که با هم بودیم …
 
نخستین باری که از هم جدا شدیم و من دلتنگت شدم …
 
و نخستین باری که برایت گریه کردم
 
این نخستین بارها بیش از هر چیز دیگری یادم می آید …
 
نخستین باری که گفتی دوستم داری
 
نخستین باری که گفتم دوستت دارم
 
و نخستین باری که عشق را فهمیدم
 
عشق تو همیشه با من است
 
حتی بیش از خودت
 
من همه آن نخستین بارها را به یاد دارم
 
اما آنکه بیش از همه در یادم مانده است
 
نخستین باری است که عاشق شدم
 
عاشق تو...
 
که نخستین و آخرین رویای من بودی ….


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ehsan در 19:0 | |